Welkom bij Schroeven-online.nl
Schroeven-online.nl is aangesloten bij Stichting Webshop keurmerk!
Jouw tevredenheid is ons uitgangspunt, daarom is onze klantenservice van groot belang. Het gaat immers niet om ons, het gaat om jouw. Mocht je vragen hebben over een product, of misschien een klacht, dan horen wij dit graag! Misschien wil je iets retourneren of heb je een ingewikkelde bestelling, een belletje is zo gedaan. Ook voor vragen over de producten kun je bij ons terecht, het team van schroeven-online.nl is goed opgeleid en kan je van deskundig advies voorzien. Zo heb je niet alleen wat aan ons bij aankoop van een product, maar ook daarna.
Openingstijden klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17.30Zaterdag en zondag: gesloten
Contact
Schroeven-online.nlHoltmede 2
7207 BX Zutphen
T +31(0)575 520 690
WhatsApp: Chat Schroeven-Online
E info@schroeven-online.nl
Retourneren
Controleer altijd direct na ontvangst van je bestelling of alle artikelen compleet en onbeschadigd geleverd zijn. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (info@schroeven-online.nl | T +31(0)575 520 690)
14 dagen bedenktermijn
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jijzelf of een door jou aangewezen derde (bijv. de buren), die niet de vervoerder is, het pakket fysiek in bezit krijgt.
Melden
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons schriftelijk op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt dit doen door ons een email te sturen met uw gegevens, kopie pakbon toevoegen aan de zending en retour sturen aan Schroeven-online.nl. Adres gegevens: Holtmede 2, 7207 BX Zutphen, t.a.v. afdeling retouren.
Terugsturen
Houd er rekening mee dat je de artikelen niet later dan 14 dagen, na de dag waarop je melding hebt gemaakt van de herroeping, aan ons terug zendt of overhandigt. Je bent op tijd als je de artikelen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Indien de goederen door u zelf verkeerd besteld zijn dan zijn de retourkosten voor uw rekening. Voeg altijd een kopie pakbon toe aan de zending zodat wij de retour in ons systeem kunnen verwerken.Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Schroeven-online.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourartikelen. Vraag daarom op het PostNL-servicepunt altijd om een Verzendbewijs en bewaar deze zorgvuldig.
Terugbetaling
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan. Wij betalen je terug per bank overschrijving. Wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice te sturen.Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens:
Schroeven-online.nl
Holtmede 2
7207 BX Zutphen
T +31(0)575 520 690
E info@schroeven-online.nl
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kun je altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Schroeven-online.nl bij is aangesloten
Je kunt ook een bericht sturen via het contactfomulier, we nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.