Naar boven
  • Vandaag in huis Bestel voor 11:30 u
  • Gratis bezorging Vanaf €100
  • 10% korting Voor zakelijke klanten
  • Dé schroeven specialist

Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van Schroeven-online.nl

Schroeven-online.nl is aangesloten bij Stichting Webshop keurmerk!

  


Uw tevredenheid is ons uitgangspunt, daarom is onze klantenservice van groot belang. Het gaat immers niet om ons, het gaat om u. Mocht u vragen hebben over een product, of misschien een klacht, dan horen we het graag! Misschien wilt u iets retourneren of heeft u een aparte bestelling, een belletje is zo gedaan. Ook voor vragen over de producten kunt u bij ons terecht, het team van schroeven-online.nl is opgeleid en kan u van deskundig advies voorzien. Zo heeft u niet alleen wat aan ons bij aankoop van een product, maar ook daarna.

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag: 09.00 – 18.00
Zaterdag: 09.00 – 17.00

Contact

Schroeven-online.nl
Leestenseweg 10
7207 EA Zutphen
T +31(0)575-520690
WhatsApp: +31(0)6-81639686
E info@schroeven-online.nl

Retourneren

Controleer altijd direct na ontvangst van je bestelling of alle artikelen compleet en onbeschadigd geleverd zijn. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (info@schroeven-online.nl | T +31(0)575-520690)

14 dagen bedenktermijn

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jijzelf of een door jou aangewezen derde (bijv. de buren), die niet de vervoerder is, het pakket fysiek in bezit krijgt.

Melden

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons schriftelijk op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt dit doen door ons een email te sturen met uw gegevens, kopie pakbon toevoegen aan de zending en retour sturen aan Schroeven-online.nl. Adres gegevens: Leestenseweg 10, 7207 EA Zutphen, t.a.v. afdeling retouren.

Terugsturen

Houd er rekening mee dat je de artikelen niet later dan 14 dagen, na de dag waarop je melding hebt gemaakt van de herroeping, aan ons terug zendt of overhandigt. Je bent op tijd als je de artikelen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Indien de goederen door u zelf verkeerd besteld zijn dan zijn de retourkosten voor uw rekening. Voeg altijd een kopie pakbon toe aan de zending zodat wij de retour in ons systeem kunnen verwerken.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Schroeven-online.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourartikelen. Vraag daarom op het PostNL-servicepunt altijd om een Verzendbewijs en bewaar deze zorgvuldig.

Terugbetaling

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan. Het aankoopbedrag ontvang je binnen maximaal 3 werkdagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug per bank overschrijving. Wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.


Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klant contact aan ons door te geven. 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens:

Schroeven-online.nl
Leestenseweg 10
7207 EA Zutphen
T +31(0)575-520690
E info@schroeven-online.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Schroeven-online.nl bij is aangesloten

Je kunt ook een bericht sturen via het contactfomulier, we nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contactformulier

Contactformulier