Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over schroeven-online.nl. Heb je een vraag die hier niet bij staat aarzel dan niet, bel met onze klantenservice op het telefoon nummer 0575-520690.

Wat heeft schroeven-online.nl jouw te bieden?

Een zeer compleet assortiment Spax-, Heco-, Woodies-en DynaPlus schroeven online tegen groothandels prijzen.

Een ruime voorraad, zo geniet iedereen van onze service ''voor 17:30 uur besteld is de volgende dag in huis (ook op zaterdag).
Hoge service en kwaliteit, voor particulieren en bedrijven. Wij streven naar 100% klant tevredenheid. Wij worden beoordeeld met ''uitstekend'' door onze klanten, 98% van onze klanten beveelt ons aan (bekijk onze beoordelingen aan de bovenkant van de website bij ''klantbeoordelingen''. Ondanks deze zeer positieve ervaringen van onze klanten gaan wij voor de volle 100%!

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet, neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik bij Schroeven-online.nl achteraf betalen?

Ja, bij ons kun je achteraf betalen. Nadat je joouw bestelling hebt geplaatst en heeft ontvangen binnen 24 uur, heeft u 14 dagen de tijd om de factuur te voldoen. U krijgt dus eerst de producten thuis en hoeft pas 14 dagen later te betalen. Meer informatie hierover verwijzen wij u door naar onze klantenservice.

Welke pakketdienst levert mijn producten af?

Wij leveren jouw bestelling met pakketdienst PostNL. Je krijgt natuurlijk een Track & Trace nummer zodat u uw bestelling heel gemakkelijk kunt volgen, wij snappen natuurlijk dat je niet de hele dag thuis gaat wachten tot jouw bestelling geleverd word. Vandaag aan de klus begonnen is uiterlijk morgen de klus geklaard, dat is de service van Schroeven-online.nl.

Vandaag besteld = morgen in huis?

Ja, indien je op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag voor 17:30 uur besteld ontvangt je jouw bestelling altijd de volgende dag. Indien je op zaterdag of zondag besteld krijg je jouw bestelling dinsdag in huis. Uiteraard doen wij er alles aan om de bestellingen zo voor spoedig mogelijk te laten verlopen, echter zijn wij afhankelijk van onze vervoerders.

Wat zijn de openingstijden klantenservice van schroeven-online.nl?

Maandag t/m vrijdag 8:30 - 17:30 uur.

Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen, wat nu?

Heel vervelend, neem contact op met onze klantenservice. Dit kan per email (info@schroeven.nl of T 0575-520690).

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, je ontvangt bij iedere bestelling dat je plaatst automatisch een orderbevestiging.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen voor orders onder € 75,= slechts € 5,95 ongeacht het gewicht. Indien je een order plaatst boven € 75,= dan word uw bestelling GRATIS verzonden. Voor bestellingen vanuit België betaal je €9,95 Indien je een order plaatst boven €150,= dan word jouw bestelling GRATIS verzonden

Zijn jullie betrouwbaar?

Ja, je bent op dit moment op een zeer betrouwbare webshop aan het winkelen. Wij hebben het webshop keurmerk en zijn verplicht om de algemene voorwaarden te hanteren die zij voor schrijven en moeten deze ook nakomen. Hierdoor ben je als klant altijd zeker van een partij die uw bestelde goederen juist afleveren, retour afhalen indien je dat wenst en dat u binnen 2 dagen uw geld terug gestort krijgt.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling altijd afhalen bij Schroeven-online.nl. Van maandag t/m vrijdag kunt u bij ons terecht. U kunt uw bestelling online betalen met iDEAL, zo heeft u de betaling al voldaan en hoeft u in onze bouwmarkt niet meer te betalen. U kunt natuurlijk ook per pin of contant afrekenen in onze bouwmarkt, u dient echter wel online te bestellen en aan te geven dat u de bestelling komt afhalen. Dat is pas service bij Schroeven-online.nl!

Leveren jullie ook aan bedrijven? (b2b)

Ja, wij leveren zeker ook aan bedrijven. Dankzij onze ruime voorraad kunnen wij ook grote bestelling afleveren binnen 24 uur. Vanaf augustus 2016 kent onze geheel nieuwe webshop ''staffelkorting''. Dit noemen wij ook wel ''VOLUME KORTING''. Hoe meer u besteld, hoe meer korting u krijgt! U kunt gemakkelijk inloggen om de status van uw bestelling(en) te zien, factureren te downloaden en meer!

Hoe kan ik bij schroeven-online.nl betalen?

Wij bieden u diverse mogelijkheden aan om veilig en betrouwbaar uw bestelling te voldoen aan ons. U kunt kiezen voor iDEAL, Bancontact/ Mr. Cash, bankoverschrijving, betalen bij afhalen (pin of contant), Riverty en op Klarna factuur (betaaltermijn: 14 dagen)

Kan ik telefonisch bestellen?

Nee, dit is niet meer mogelijk met onze compleet vernieuwde webshop. Het biedt u zovéél voordelen deze volledig nieuwe omgeving. Echter is telefonisch bestellen niet meer mogelijk.

Bieden jullie de service Checkout aan van PostNL?

Ja, wij proberen het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Met PostNL Checkout kun je bij ons heel comfortabel winkelen. Je hoeft je klantgegevens niet meer in te vullen; dat gebeurt automatisch als je bent ingelogd. PostNL Checkout maakt online kopen bij vertrouwde webwinkels heel eenvoudig. Als je een PostNL account hebt, kun je ook zelf kiezen wanneer je je aankoop thuisbezorgd krijgt.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling word afgeleverd?

Ja, natuurlijk kan dat bij Schroeven-online.nl. U kunt heel gemakkelijk in het bestel proces aangeven welke datum u de bestelling door ons geleverd wilt hebben. Indien u niet aangeeft welke dag u het beste uitkomt leveren wij altijd de volgende werkdag uw bestelling (ook op zaterdag) bij u thuis af.

Hebben jullie een erkend keurmerk?

Ja, wij hebben het ''webshop keurmerk''. Hiermee bent u er zeker van dat u met een eerlijke partij te maken heeft.